پژوهشگاه نیرو

تاریخ: 28 اردیبهشت 1399

روابط‌عمومی‌ها در سایه بهبود روش‌ها و سازوکارهای موجود، عملکردی ماندگار از صنعت آب و برق رقم می‌زنند

به‌گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ در پيام "صدیقه ببران" آمده است: «روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا از خدمات شایسته همکاران در مجموعه روابط عمومی وزارت نیرو قدردانی نماییم. روزی که یادآور تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه مردان و زنانی است که با وجود شرایط ویژه‌ای که در آن قرار داریم، همچنان سنگینی بار ارتباطات و اطلاع‌رسانی را به دوش کشیدند که بارزترین نمونه آن تلاش‌هایی است که در راستای پوشش رسانه‌ای عملکرد صنعت آب و برق در روزهایی که کشور درگیر شیوع بیماری است، صورت گرفت.
این روز همچنین فرصتی است برای شناسایی هرچه بیشتر و بهتر نقاط قوت و ضعف و بازنگری عملکرد مجموعه روابط عمومی‌های صنعت آب و برق. تردیدی نیست که با اتکال به خداوند متعال، می‌توان در سایه بهبود روش‌ها و سازوکارهای موجود، عملکردی بهتر و ماندگار تر در راستای انعکاس بخشی از خدمات همکارانمان و مجموعه صنعت آب و برق در خدمت به مردم شریف ایران رقم زد.
از جمله مهم‌ترین اهدافی که می‌بایست به آن دست یافت، ارائه گسترده و موثرتر آثار و نتایج تلاشگران صنعت آب و برق و مجموعه وزارت نیرو در ادامه ساخت و سازها و اصلاح سازوکارها در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران است. این تلاشی است که می‌تواند در کنار آموزش و ارتباط دوسویه با مخاطبان، ضمن افزایش امید به کارآمدی خدمتگذاران مردم در مجموعه وزارت نیرو، تاثیر عمیقی در راستای افزایش اعتماد، تاب‌آوری مشترکان و مدیریت مصرف، به عنوان اهداف همیشگی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق برجای گذارد.
روز روابط عمومی را حضور شما همکار گرامی تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال سلامتی و موفقیت‌تان را خواستارم. امیدوارم به لطف خداوند و به یاری یکدیگر، همچنان با سربلندی، خدمتگزار هم میهنان‌مان در مجموعه وزارت نیرو باشيم».